CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 8, 2010

PILIHAN HATI

buat teman-teman,
sepanjang hidup ini, aku akan selalu memerlukan korang..
teman suka duka aku..
teman yg sgt aku sygi & bangga2kan selama ini...

teman,
dlm hidup akan selalu ada pilihan yg perlu kita pilih..
pilihan yg ada selalunya menyukarkan keadaan dlm membuat keputusan
kita semua takkan lari dr situasi ini
begitu juga aku..

teman,
btul atau salah keputusan yg telah aku ambil, itu adalah risikonya
tp apa yg paling penting adalah sokongan korg terhadap setiap keputusan itu
walaupun ia bertentangan dgn l0gik akal & fikiran yg waras
tp aku perlukan sokongan kalian..
aku mengharapkan pengertian dr kalian..
walau tahu jalan yg aku pilih bukanlah jalan yg lurus
tetapi aku mgikut kata hati ku..

teman,
apa yg aku ingin kan kini, kalian hormati lah keputusan ku ini..
doakanlah yg terbaik utk aku..
janganlah membenci aku kerana pilihan ku..
aku sayang korang.. selamanya..

0 comments:

Post a Comment